El Partit Popular presenta una moció per Mª del Carmen Escudé

El Partit Popular demanarà, mitjançant una moció, que es porti a la Comissió del Nomenclàtor la proposta de posar a un espai públic el nom de Maria del Carmen Escudé Balash.

Imatge: Facebook La Tortuga

Imatge: Facebook La Tortuga

El Partit Popular de Cerdanyola ha presentat una moció per posar el nom de María del Carmen Escudé Balash, cofundadora de l’Associació La Tortuga, en un espai públic, preferentment en una plaça de la ciutat.

Asociació Tortuga-Cerdanyola sense barreres

L’Objectiu de l’entitat és la supressió de barreres arquitectòniques, mobilitat i suport

Activitats:

  • Suport per a la supressió de barreres arquitectòniques.
  • Seguiment del transport per facilitar la mobilitat.
  • Activitats de sensibilització.
  • Suport a persones amb discapacitat

Participants: Majors de 18 anys per pertànyer a l’Associació, s’atenen a totes les edats.

Text de la moció:

El pasado 10 de noviembre de 2017, falleció María del Carmen Escudé Balasch.

María del Carmen Escudé, junto con otros vecinos de Cerdanyola, unieron esfuerzos y lucharon por una ciudad sin barreras arquitectónicas en el espacio público, que permitiera convertirla en una ciudad accesible.

En el año 2003, María del Carmen Escudé y otras personas vecinas de Cerdanyola, fundaron la “Asociación Tortuga”, cuyo objetivo principal era suprimir las barreras de todo tipo, permitiendo una adecuada movilidad para todas las personas.

Fruto de su constante esfuerzo y lucha permanente, han conseguido que muchos comerciantes, comunidades de propietarios, así como transportes públicos, eliminaran las barreras arquitectónicas que existían en sus edificios, establecimientos o vehículos respectivamente.

El Pleno ACUERDA

Primero.- DAR un nombre a un espacio público, preferentemente una plaza de la ciudad, con el nombre “María Carmen Escudé Balasch – Cofundadora Asociación La Tortuga”.

Segundo.- COMUNICAR el presente acuerdo a la Comisión del Nomenclátor, para que lo haga efectivo a la mayor brevedad posible.

Comparteix: